dilluns, de març 14, 2005

Passats gairebé tres mesos de l'any

Doncs bé, ja ha passat una estona des de que vaig publicar els meus objectius per l'any 2005. És ara un bon temps per veure què tal m'ha anat d'ençà que vaig escriure sobre el que volia aconseguir fins ara:
°
Aleshores:
°
Vida professional:
°
De feines, haig de dir amb emoció que en tinc 4, tot i això, caldria que n'expliqui quelcom,
°
Feina #1: Professor. Doncs sí, m'encarrego de la classe "Historiografia de l'art occidental" dilluns i dimecres, i me n'alegro força; els estudis teorics i metodologics em vénen molt bé. Diners: es guanya bé.
°
Feina #2: Monitor. Bueno, dirigeixo el curs bàsic de català, i això està bé. Haig d'admetre que em costa llevar-me d'hora per anar-hi, al casal, i hi sentir tots els caps de setmana el català encara malament parlat dels alumnes, hehe, no hauria de dir-ne res, tenint en compte que hi ha moltes coses al català que jo mateix encara no he arribat a dominar. Diners: podria ser millor, però millor ni queixar-se'n.
°
Feina #3: Organitzador. Porto dues setmanes completes treballant pel Museo que fa uns mesos us vaig mencionar. Esclar que encara no hi acabo de trobar al meu lloc, ja veurem. Se suposa que hi organitzaré events molt bonics i espectaculars, ans encara com que no he pogut trobar el meu ritme. Tampoc me'n preocupo gaire, sé que acabaré fent les coses molt bé. Això de treballar pel govern no m'agrada gaire, però haig d'esperar que al meu CV sigui relevant haver treballat en un museu important. Diners: paguen més aviat malament, i pitjor, passat dos mesos encara no hauré rebut el meu sou. Quina merda.
°
Feina #4: Investigador i multi-tasker. A vore, es tracta del projecte d'arquitectura amb el qual estic involucrat des de fa un any. No em paguen res, però sí que es tracta d'una feina en la qual s'han de aconseguir els objectius marcats. No em paguen, però tampoc m'hi preocupo gaire, sé que es tracta d'una inversió per millorar el meu CV. Això sí, em costa desenvolupar paciència per a un projecte del qual no es rep cap diners....