dissabte, de febrer 18, 2006

Ik ben droevig

No només la Madonna diu cosetes en neerlandès. També jo! epa! Doncs així com em va passar amb el català, un bon dia vaig llevar-me amb el pensament "haig d'aprendre a parlar neerlandès". I ja sabem que quan alguna se'm fica al cap, no hi ha cap manera de convéncer-me del contrari. Fa tres setmanes que vaig començar amb la meva primera classe. I home, sí que sembla més aviat difícil aprendre aquesta cosa. El meu professor es diu Frank, origari de Bèlgica. Suposo que acabaré parlant més o menys com ell. Ajuda conéixer l'alemany com l'anglès a l'hora de llegir el neerlandès, però tot i això és un llengua ben diferent i plena de sorpreses. Ja anirem veient si progreso o si acabo malament.

1 comentari:

arsvirtualis ha dit...

I jo que fa anys vull començar amb el grec???