diumenge, de desembre 31, 2006

Nou bloc

Començaré el 2007 publicant un altre bloc, Aprendiendo Bosnio-Croata-Serbio, el qual utilitzará el mateix espai i la mateixa adreça que havia tingut un projecte anterior, Marc & la Colla, que servia com a eina de comunicació entre els meus alumnes de català i jo. Malauradament, ja no faig tantes classes de català, i per tant la necessitat de tenir un bloc exclusiu del tema ja no sembla relevant. Tot i això, deixaré tot el vell contingut que encara hi és, però ara el tema que tractarà la bitàcora serà el meu aprenentatge de la llengua abans coneguda com a serbocroat i que avui es troba dividida en tres idiomes de denominació legal: croat, bosnià i serbi. Escriuré, és clar, en B-C-S, i les explicacions seran fetes en castellà, tenint en compte que per a mi és molt més fàcil, per ser aquella la meva llengua materna. El bloc també podria servir per a altres castellano- o catalanoparlants que vulguin aprendre l'esmentada llengua, i que en cerquin explicacions o exercicis o el que sigui. Aleshores, animeu-vos-hi, a veure la meva nova pagineta, començant amb el nou any!
°
Aprendiendo Bosnio-Croata-Serbio..... marccatala.blogspot.com