dissabte, de gener 20, 2007

Pensaments, hauria de compartir-los?

  • Estic cansat, encara més

    Estic cansat de la tecnología, la qual m’aprisiona i traiciona
    Estic cansat de desitjar que me truqui i digui que vol veure’m, però no
    Estic cansat de voler ésser menys patètic, tot i que no faig gaire per evitar-lo
    Estic cansat de pensar que els altres pensen en mi. Només és narcissime
    Estic cansat de no saber ben bé la hora en la qual he d’anar-me’n, de qualsevol lloc
    Estic cansat d’arribar per tot el primer, per sempre acabar marxant l’últim, i sol
    Estic cansat d’odiar calladament la gent primeta i guapeta
    Estic cansat de pensar que si tan sol medités una mica més seria més feliç
    Estic cansat de la meva inacció, de la meva pasivitat, de la meva manca de caràcter
    Estic cansat de no poder tolerar la gent de la dreta, o l’extrema esquerra
    Estic cansat de planejar el meu pròxim gran cop mediàtic
    Estic cansat de moltes coses, tot i que em va molt bé
    Estic cansat de pensar que tot anirá millor ara que m’he ordenat
    Estic cansat de creure’m-ho tot, allò que diu que estic fantàstic
    Estic cansat de fer esforços que crec altres haurien de fer
    Estic cansat de no poder gaudir sense pensar-ne el pitjor