dissabte, de maig 26, 2007

La follia

De debò que no he après. Com qualsevol altre mexicà, i no ho dic de manera gens nacionalista, ho faig tot al darrer moment, qual les coses fa temps que caldria haguessin estat acabades. Però no, m'estimo més sofrir i passar-ho molt malament. A veure, per començar, he de dirigir la molt ràpida producció, i sobretot, les despeses d'una pàgina web per a un projecte, el qual, per cert ja no soporto més i estic més que preparat per abandonar-lo. Després, estic en mig del meu curs propedèutic d'entrada al postgrau a la Universitat Nacional. El curs és força pessat i molt bàsic, o sigui, un aburriment que no diguis. Les classes es realitzen tres cops per setmana a la seu més llunyana de la universitat i això em cansa sobremanera, però, malgrat dit cansament, m'hi he d'acostumar, a vitjar molts cops per setmana cap allà, els següents dos anys de la meva vida. I el dia 16 tindrà lloc l'examen de selecció. Més important, és que tinc la meva pendent titulació, sense la qual no podria entrar al postgrau, i tinc com a data màxima el 28 de juny. Mare meva. Ara mateix he d'enllestir el meu informe sobre les meves activitats d'un altre projecte, i és clar, la feina, en la qual he d'afanyar-me amb la curaduria de l'exposició que tindrà lloc d'aquí a mig any. I per coronar la meva sort, no tinc diners!!! Que la sort, la força o el que sigui estigui amb l'Ary.