diumenge, de juliol 01, 2007

Llibertat, gairebé

Us recordeu dels meus melodrames de fa un mes? Doncs bueno, he arribat a resoldre'ls tots. N'estic orgullós. He vist de què estic fet, i m'ha agradat força el que he vist. A més a més m'han acceptat a la maestría i això també és una ocasió per estar content. Han estat trenta dies de tensió, de males vibres, de coses de veritat molt dolentes, però prou. I sabeu, n'he après una cosa molt important. En primer lloc, que definitivament he d'enllestir tots els cecles que he començat, ja què es converteixen en veritables lastres sobre hom. També, finalment me n'he adonat, que només puc comprometre'm amb dues coses alhora, i no més. Des d'ara no més preocupacions per coses que no valen la pena, i que a més em porten a la confusió i a malsons. Dues coses al mateix temps i ja. Aleshores, la meva prioritat serà fer la meva feina de la millor manera que pugui, i després dur a terme els seminaris de la maestría tant bé com calgui. De patinments innecessaris, n'he tingut prou. Ara a gaudir la meva nova trobada llibertat i a veure si puc fer la festeta que volia organitzar-me a mi mateix.