dilluns, de febrer 25, 2008

Dos mesos ben plens...

S'acaba el febrer! I abans d'això, ja s'havia acabat el gener, clar... Aquest any va començar amb molta feina per a mí, a més a més d'emocions fortes i febles. Vaig fer moltes activitats per promocionar l'exposició que vaig curar, Moda, modo, mirada..., vaig anar a la televisió a fer entrevistes, vaig fer cursos i fins i tot vaig llegir alguna ponència, un munt de coses, que, haig de reconèixer, em van donar molta projecció, i clar, me n'alegro moltíssim. Amb només dos mesos de l'any ja he publicat tres ítems, la qual cosa em sembla molt bona. També m'alegro que la meva cap hagi tingut una nena, perquè així tenim tres mesos sencers sense la seva presència, hahaha. I pel que fa a la resta de l'any, els meus objectius seran sobreviure el semestre a la universitat i obtenir notes molt altes. Així mateix, a veure que se'ls ve al cap a les caps del museu, espero que em donin feines interessants. Ja després de l'estiu es posarà la cosa més interessant, ja què tinc planejat demanar una bequeta al Ministeri de Cultura d'Espanya a veure si m'envien un mes a un curs sobre pintura a Madrid. Una companya hi va anar l'any passat i en parlava molt bé. A veure si és possible... També estic acariciant la idea de proposar una ponència al col.loqui d'història de l'art d'aquí... és una mica anar al suicidi o a una masacre, hahah, però val molt al currículum...

2 comentaris:

CaTeRiNa ha dit...

La deducció de la primera frase és genial... jeje
M'alegro de que hagi començat tan bé l'any. Jo tampoc em queixo, a part de tota la meva part inconformista que ja has vist... Ànims amb tots aquests projectes! I enhorabona també!

Marco Antonio Silva Barón ha dit...

Hahaha, si oi, deduccions tan erudites no es troben tots els dies... i gràcies pels teus bons desigs. :-)