dimarts, d’agost 26, 2008

Angúnia abans de viatjar

D'aquí a una setmana me'n vaig a Canadà de vacances i a visitar un amiguet que hi viu. Llavors, els preparatius em posen els nervis de punta, perquè haig de deixar moltes coses fetes abans de viatjar. M'estressa que també he de emportar-me feina a Montreal, ja que no aniré a una classe més aviat important. A veure com surt tot, i també em preocupa que tampoc porto gaires diners, o al menys la quantitat que voldria. A Montreal vull distreure'm d'un munt de coses que em preocupen, com la família, la feina, la tesi, i clar, els demonis que viuen a la meva psique. Alhora tinc la intenció de veure què tal es viu en dit país. ja què tinc la determinació de marxar de Mèxic. Vull estudiar fora, passar una estona en un altre context, amb altra gent, amb coses noves. A veure què surt. Uff.