divendres, d’abril 21, 2006

Turquia !

Bueno, després de molts mesos d'incertesa, no cal afegir més al tema. Me'n vaig a Turquia! Si, em fa molta il.lusió aquest viatge. Originalment tenia planejada una altra cosa, una cosa força diferent i que no tenia res a veure amb cap tipus de vacances. Però, tot pensat i analitzat, m'inclino més aviat a fer una petita excursió a les terres llunyanes d'Antioquia i Àsia Minor. Les reserves m'indiquen que serè fora l'octubre, entre els dies 10 i 20. Primer, haig de prendre l'avió cap a Londres, hi faré la connexió, i el dia 21, gairebé a mitjanit, arribaré a Istanbul. Considero que l'oció més econòmica és que em quedi en un alberg de joventut. A més, com que viatjo sol, hi podré conèixer algú per fer amistat i passejar, potser. Faré uns quatre dies de turisme a la capital turca, i desprès me n'aniré a recórrer una petita part de la costa occidental. Vull visitar les runes d'Èfesos i Pergamum, alhora que visitar Izmir, i a veure què hi trobo en el camí. Després tornaré a Istanbul a fer compres i gaudir de la resta de la ciutat. Potser de tornada em quedaré un parell de dies a Anglaterra per visitar amistats, etc. Com sempre, me'n vaig tot sol. Mai trobo a Mèxic companys de viatge! O no tenen diners o no els interessa la cultura, etc. Ja us aniré contant com evolucionen els meus plans.