dilluns, de gener 29, 2007

Triomf

Potser no hauria de dir-ho jo mateix, però la nostra exposició ha estat un veritable èxit, sens dubte. He après molt d'aquesta experiència: crec que el més important és que sembla que no sóc pas tan bo organitzant com jo creia. O sigui, no ho faig gaire malament, ans tampoc tinc les eines per a fer-ho amb el dinamisme dels professionals del tema. També m'he adonat que m'estimo més, o que he après a preferir la feina estrictament de recerca. N'havia pensat que era només una part de les meves moltes qualitats, però ja la feina aplicada és una altra cosa. Hi havien moltes coses a perdre si la inauguració hagués anat malament, entre elles el meu orgull, i sobretot, la meva credibilitat. Avui dormiré, espero, un xic més tranquil que anit, i potser encara millor que fa dues llunes. I sembla que estic acostumant-me a una cosa, a la celebració ja no pas dels èxits d'altres, sinò dels meus, que també són bons, i conten molt. Bueno, me'n vaig que vull dormir i el llit espera.