dimecres, d’abril 04, 2007

Setmanes de caos

No he actualitzat gaire el meu bloc, o millor dit, no l’he actualitzat tan bé com hagués volgut aquestes dues o tres setmanes. Tinc molta feina, i de tant en tant me n’agobio. Hi ha també algunes altres coses que no acabo d’enllestir i que em provoquen angúnia. Per exemple, no vaig com vull pel que fa al meu aprenentatge del serbocroat, simplement no he tingut prou temps per seure’m davant les lliçons i aprendre-les com cal. Això em frustra moltíssim. També he d’entregar ja algunes feines que tinc per aquí i per allà i doncs no ho he fet. Em trobo també una mica fora de centre, amb l’excitació de les coses quotidianes alhora que hi ha factors externs com la calor que ara mana, que em porta al malestar. Demà comencen les vacances i crec que hi tindré prou temps per acabar tot allò que tinc pendent i que ja no vull que sigui així.