dilluns, d’octubre 29, 2007

Amunt, amunt...

Mare meva, d'aquí a uns dies arribarem al novembre! L'any se'n va molt ràpidament. I sí que hi han passat moltes coses. Fa un any que vaig entrar a l'Ordre Budista Occidental, i tot que me n'alegro molt, certament hi ha un munt de coses que em fan soroll, sobretot allò que té relació amb la meva disciplina i pràctica individual. Hi ha dies, moments i ocassions en les quals les meves reaccions no són pas les d'un practicant del Dharma, per dir-ho d'alguna manera. I són aquells moments els què em posen malament i que em fan questionar si practico de manera responsable, seriòs i amb compromís o si només faig com que sóc mig budista. De preguntes, n'hi ha moltes al meu cap, i no pás gaires respostes. Només en sé que haig de fer el que puc i fer l'esforç de perdre la inspiració. Em manca certament més disciplina. Ay bueno, ja no em torturaré més.