dilluns, de desembre 24, 2007

I s'acaba l'any

Haig de dir que 2007 ha estat un any ple. N'hi ha hagut de tot, però sobretot de bo. Pel que fa a tots els meus objectius professionals, tots han estat acomplerts. I vaig començar la meva maestría i fins i tot n'he aconseguit una beca. A la feina vaig acabar l'any amb el relatiu èxit de la meva exposició, l'exhibició que vaig co-curar. Crec que tinc molt clar on vaig i com haig d'arribar-hi, profesionalment parlant. He deixat dos grans temes pendents pel 2008: la meva salut i la meva vida emocional. Ja porto més d'un any com a membre de l'ordre, i ay mare meva, de tant en tant sento com si hagués patit un fort retrocès en la meva vida interior, per evitar anomenar-la pretenciosament "espiritual". No sóc pas tan "bo" com voldria i dubto poder ser-ho d'aquí a 2008. Potser hauria de parlar-ne més i posar-me a fer les coses que em caldrien. A veure....