divendres, de gener 25, 2008

Projectes a portes

Com sempre, coses van surgint d'aquí i d'allà. Doncs ja tinc més o menys un calendari força definitiu d'allò que em tindrà ocupat aquest semestre. En primer lloc, tinc les tres activitats bàsiques: la meva feina al museu on faig d'investigador; els meus estudis de maestria a la Universitat i les classes de català que faig dissabtes. Diguem-ne que constitueixen les meves activitats centrals. M'han sortit algunes altres feinetes: dintre del mateix museu haig de fer per tercera vegada el meu curs d'art i moda, però abans d'això tinc a portes un curs una mica més gran a la universitat però de Toluca, sobre el mateix tema i que em servirà per a posar a pràctica el contingut del curs al museu. Com sempre, m'ha sortit un escrit a Casa Lamm per un artista, esperem-ne que hi hagi publicació, perquè si no, deu n'hi do. I sembla que encara podria fer coses relatives al budisme (la meva religió) i l'art. Una ex companya de fa anys em va trucar dient que necessitaria dels meus serveis per a fer coses al context de la propera exposició d'art budista, a mostrar-se al castell de Chapultepec. I al mateix museu, és clar, hi ha un munt de coses a fer... O sigui que ja vénen moltes coses ben interessants per a mí.

4 comentaris:

CaTeRiNa ha dit...

mmm... Ja et conec una mica més. Acab de descobrir el teu blog. Jo també soc bloguera. Així que a partir d'ara tendràs una lectora més.
Ens llegim ;-)

Marco Antonio Silva Barón ha dit...

Ei! Quin goig de trobar-nos com a bloggers! Ens llegim, certament!

CaTeRiNa ha dit...

Doncs he escrit un post dedicat al grup que has creat. Perque vegis la meva dedicació i col.laboració! Sóc molt aplicada quan alguna cosa m'interessa! :-)

Marco Antonio Silva Barón ha dit...

Ara me n'adono! Què bé!!!