diumenge, de juny 07, 2009

El meu annus horribilis

Fins avui, el meu any ha estat senzillament horrible. Sis mesos han passat i ha desitjo que els altres se'n vagin ràpidament. D'una banda, els factors externs. A Mèxic sembla que només hi ha tragèdies i coses estrambòtiques, la criminalitat, la política fàrsica, la corrupció tan arrelada en la mentalitat nacional. A més a més la influenza o A-H1N1 o com es digui, terratrèmols i tota mena de coses horribles. D'altra banda, les coses que em passen. Haig d'aclarir que part de la meva mala sort aquest any es deu a la meva mala previsió de les coses, a la meva negligència, a, haig d'admetre-ho, la depressió de baixa-mitjana intensitat que porto des del començament de l'any. I en realitat no és que em vagi tan malament, però el sentiment d'angúnia i desmotivació total és present gairebé a tothora. A veure que faig.

1 comentari:

elbibis.blogspot.mx ha dit...

I understand what you're writing about because I've felt the same many times. Depression lures, and I do all kinds of things to defeat it until I get so tired. Hope this year turns into an annus mirabilis for you.