diumenge, de gener 02, 2005

Coses que m'agradaria aconseguir al 2005

Sé que és més aviat perillòs posar-se objectius definitius per un sol any. Tot i això tinc una llisteta de coses les quals m'agradaria fer o aconseguir al 2005.

  1. La salut. Vull arribar a tenir un estat físic el més saludable possible. Per això cal que vagi sovint al metge i que faci tot el que m'ordena. Que mira que no és fàcil.
  2. Projectar-me professionalment el més alt possible. Tenir un CV interessant m'obrira les portes de molts lloc; per exemple, la ràpida acceptació de la universitat on vull estudiar a Europa.
  3. Mantenir una pràctica espiritual el més veritable que es pugui. Mirant al meu cor sé que hi viuen les Tres Joies, només cal no perdre la visió d'anar a refugi.
  4. Donar suport a la família. Les coses no es troben malament, però podrien estar millor. La família ha fet possible tot el que he volgut, és hora de reciprocar.