dimecres, de desembre 21, 2005

Segona cançò del mes.
°
Lax'n'Busto - "Llença't". Aquesta peça sempre em posa de bones. És de debò una d'aquestas "feel-good songs". Estic segur que seria un gran èxit a Mèxic si tan sols algú tingués la iniciativa de promoure un grup no castellanoparlant. De qualsevol manera, escolteu-la i comproveu-ho per vosaltres mateixos. (www.laxnbusto.com)
°
LLENÇA'T

Caus a terra molt avall,
creus que no te'n sortiràs
però amb els mesos te n'adones
que tornes a començar.
°
I a força de molt caure

i de tornar-te a aixecar,
veus que les coses no canvien
però ja no ets qui eres abans.
°
Doncs he estat ja cinc o sis,

i sóc el que ara tinc.
No vull pensar
en el que arribarà demà.
°
Llença't,

cada instant és únic no es repetirà.
Sento que el cor ja no para de bategar, i
diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà,
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.
°
I per què els meus pensaments,

que sempre viuen en present,
no conjuguen altres temps
que el "ja faré el que no vaig fer".
°
Doncs avui o potser demà

seré aquí o seré per allà.
Seré un tros de l'univers,
que no nota el pas del temps.
°
El que faig a cada instant

és la força que em fa gran.
No vull pensar
en el que arribarà demà.
°
Llenca't,

cada instant és únic no es repetirà.
Sento que el cor ja no para de bategar,
i diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà,
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.