dijous, de desembre 01, 2005

Stress

Ara més stress… Ja som al desembre i tot i què només portem un dia vivint-lo, ja han passat moltes coses! Per començar, sembla que m’he quedat sense una de les meves feines… merda. Feia de professor en una universitat de Mèxic capital, i de sobte vaig haver d’adonar-me’n, que el proper semestre no tinc cap classe planejada. Merda. Haig de dir que a l’esmentada universitat em paguen prou bé i l’escola m’encanta, l’ambient també i hi vaig estudiar la carrera, a més a més que hi penso defensar la meva tesi el proper més. Suposo que els canvis són sempre bons, tot i que no m’esperava deixar de treballar en allò de les classes… També passa que ara també organitzaré concerts, com si no tingués prou feina! El problema és que no hauria d’acceptar més compromisos del que estic disposat a fer, o pitjor, del què de debó tinc capacitat. Al museu on treballo cantará la meva coral, pensava que fer-ho no seria cap cosa complicada, pel cap alt mig dia organitzant, però ara en sé que no! He de veure això del podium, el piano, el saló pels cantaires, les invitacions, el tràmits burocràtics... etc. Més feina, a dojo! Aquesta setmana he carregat moltes entrades al meu bloc, i la raó és senzilla, em distreu d’aquesta realitat tan plena de feines. El gener no será pas un mes particularment enfeinat, però no tindré prou diners per fer tot el que volia. Ja anirem veient....