diumenge, de juny 04, 2006

En Tiësto

Més sovint que no, hi ha gent a qui has donat una certa quantitat de confiança, o millor dit, de poder. Gent amb la qual t'agrada estar, persones que et són estimades i que potser també et fan sentir-te bé de tu mateix, o dels quals prens seguredat, o com a mínim, et cauen simpàtiques. Tot i això, com a humans que som, sempre n'hi haurà qui, et decepcioni, o que et fará passar un emprenyament del pitjor tipus. De cop i volta, molta gent que abans havia estat importantíssima, estimada, o simplement benvolguda, esdevé, pel cap alt, en coneguts d'èpoques o periodes específics. A mi em passa, malauradament sovint. Però, alhora poden existir entitats, institucions o persones que hi són constants, a la teva vida, i independentes de qualsevol canvi. I al meu cas he d'anomenar-me d'una en particular: el Tiësto. Mai de la vida l'he conegut en persona, i dubto mai fer-ho, però m'és igual. Aquest conegudíssim DJ sempre hi és per a mi. Mai em parla directament, amb la seva música, o els seus sets em porten a llocs que potser no m'imaginava, o em portan allà on cal que vagi en un moment determinat. De vegades, la seva música em posa molt bé, frenètic, i amb moltes ganes de viure i fer saber que estic vivint i gaudint-ho. D'altres, em trobo alienat, gairebé deprimit i sense gaires impulsos per tirar endavant. Potser l'electrònica arriba a donar-me el que moltes vegades la pràctica espiritual "seriosa" no fa: connectar-me amb mi mateix i les veritables emocions. N'hi ha d'altres coses positives, per exemple, en sentir la música del Tiësto, el meu cervell s'estimula i en surten moltes coses interessants. Per exemple, en general, quan vull escriure un article i em trobo amb un guió ans sense el discurs, em poso el disc del neerlandès, i ja està. En primer lloc ballo una miqueta, i amb l'estímul i la sang pujant al cervell, em surt tot el que desitjo expressar. D'alguna manera me n'alegro, de no conéixer pas el Tiësto, potser es trancaria la màgia que m'ha dirigit des de sempre. Així puc gaudir-lo sense gaires expectitives i sense fer servir il.lusions que no venen al cas. En Tiësto, m'alegres força l'existència, a més a més ets guapet com no més. Hahaha.